Cześć,
Chciałem potwierdzić, że rzeczywiście w skrzyniach LNR występujących w Seat Ibiza, Skoda Fabia lub VW Polo znajdują się zębatki 37:50.
Udało mi się właśnie takie zębatki pozyskać i już mam zamontowane w aucie.
Jak to mówią do 3x sztuka - u mnie to wyglądało tak:
1. Kupiłem Antonio Masiero na Allegro i drgał mi drążek - przy montażu czułem, że duże koło ma większy luz niż oryginalne 0,81
2. Kupiłem drugi zestaw Antonio Masiero na Allegro i było to samo związku z powyższym uważam, że te koła nie są idealne bo średnica wewnętrzna jest o 0,2mm za duża
3. W końcu udało mi się dorwać oryginalne i jest BAJKA - podczas montażu luzu nie było i drążek nawet nie drgnie
W sumie wyszło, że 5x wymieniałem te zębatki Po każdorazowym zamontowaniu Antonio Masiero musiałem wracać do oryginalnych 0,81.
Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy to zupełnie inne auto - REWELACJA!!!
Fotki zębatek pozyskanych z Seata Ibizy 1,2 poniżej:
Chciałem potwierdzić, że rzeczywiście w skrzyniach LNR występujących w Seat Ibiza, Skoda Fabia lub VW Polo znajdują się zębatki 37:50.
Udało mi się właśnie takie zębatki pozyskać i już mam zamontowane w aucie.
Jak to mówią do 3x sztuka - u mnie to wyglądało tak:
1. Kupiłem Antonio Masiero na Allegro i drgał mi drążek - przy montażu czułem, że duże koło ma większy luz niż oryginalne 0,81
2. Kupiłem drugi zestaw Antonio Masiero na Allegro i było to samo związku z powyższym uważam, że te koła nie są idealne bo średnica wewnętrzna jest o 0,2mm za duża
3. W końcu udało mi się dorwać oryginalne i jest BAJKA - podczas montażu luzu nie było i drążek nawet nie drgnie
W sumie wyszło, że 5x wymieniałem te zębatki Po każdorazowym zamontowaniu Antonio Masiero musiałem wracać do oryginalnych 0,81.
Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy to zupełnie inne auto - REWELACJA!!!
Fotki zębatek pozyskanych z Seata Ibizy 1,2 poniżej:
Komentarz